Így hát nem lett GS, még 1-2 évig erőlködtem kicsit ezen a projekten, de aztán el kellett engedjem a kezét. Ez olyannyira sikerült, hogy az utóbbi években meg sem fordult a fejemben, hogy nekem kellene egy ilyen motor. A felújítottak drágák és csúnyák, a fellelt állapotúak legfőbb jellemzője meg, hogy nincs. Vagy olyan állapotúak, hogy az aquincumi leletek között is csak a tárgyleírásból derülne ki mi is az...
Majd 8 év után 2012 februárjában hozzám sodorta a "szél" a kultikus sorozat egyik tagját. Egy Augsburgban gyártott 5. szériát.
Az ülés hiányzik, a motor hiányos és kosárban van, mechanikus alkatrészei szinte mind nagyon rossz állapotban. Viszont mindez az idő műve nem a kontároké. Így a váz egy "kémlelőablak" kivételével szinte tökéletes, a fényezés is kimerült egy vékony színben azonos réteg felvitelével. Szinte csoda, hogy Magyarországon így átvészelte az utóbbi évtizedeket. És az agynélküli felújítási láznak sem esett áldozatul.
Szent Kristóf vigyázott rá.
A felújítás csak a mechanikus és funkcionális egységeket fogja érinteni, a kasztni konzerválva lesz.
Az álmok még ha nem is mindig azonnal, de valóra válnak :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése